Kommunikation i foreningen
Foreningen bestræber sig på at kommunikere generel information til medlemmerne primært gennem foreningens hjemmeside, hejbøl.dk. Den direkte kommunikation sker via e-mails, der sendes direkte til medlemmerne.
Det er vigtigt i forhold til denne direkte kommunikation via e-mails, at alle medlemmer er korrekt registreret i vores kartotek. Hvis du ikke modtager meddelelser fra foreningen, herunder information om generalforsamlingen eller Hejbøldagen, kan det skyldes, at du ikke er registreret eller ikke er korrekt registreret i kartoteket.
Du kan altid få kontrolleret din registrering i kartoteket ved at sende en forespørgsel pr. e-mail til foreningens generelle adresse, mail@hejbol.dk.
Vores kartotek kan indeholde op til 2 e-mailadresser pr. sommerhusadresse. Hvis et sommerhus ønsker at modtage orienteringer på mere end én e-mailadresse, kan du/I ligeledes sende jeres ønske til mail@hejbol.dk.
Opsætning af E-mail programmer
Foreningen sender e-mails fra serveren @conventus.dk. De fleste oplever ikke problemer med at modtage mails herfra.
Dog kan det nogle gange forekomme, at vores fremsendte e-mails fra foreningen bliver afvist eller sendt til en "spam"-mappe af visse e-mail-programmer eller servere. Hvis dette er tilfældet, skal du/I give tilladelse i e-mail-programmet til at lade e-mails fra serveren @conventus.dk slippe igennem filteret.
Det er kendt, at der kan være problemer med e-mails i forhold til spamfiltre, når man benytter Gmail-adresser eller Microsoft-adresser, såsom Hotmail, Outlook, Live, MSN og lignende.
Fra @conventus.dk har vi følgende vejledninger:
G-mail: https://www.conventus.dk/vejledninger/#dokument/61888
Hotmail: https://www.conventus.dk/vejledninger/#dokument/61876